• (Android) Mobile Legends: Bang Bang godam token tak terhingga

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ godam token tak terhingga ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mobile Legends: Bang Bang 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    monton gak jelas bagi team power ii pastu line ngelaslh apeni monton hah stress rank turun dhlh banyak kedekut nak bagi pelindung turun rank kek anj aku pindah game jela main game ni lagi tambah stress tomlol

    Maaf saya terpaksa beri 1 bintang sahaja. Akaun saya hampir diharamkan kerana seseorang melaporkan saya kerana menggunakan penipuan?!! Tetapi bila dan bagaimana saya menipu?? Semak sejarah saya. Saya mengalami kekalahan berturut-turut kerana rangkaian tidak stabil jadi bagaimana saya menipu? Serius moonton..sila perbaiki sistem pelaporan anda.

    Kadang kadang bile main tu lag terpaksa saya guna VPN main ini game

    Masa gw main ngelag trus sedangkan line gw itu bgus loh,4g gitu.hmmm so sad.

    Mobile Legends: Bang Bang แอ็กชัน teg

    bodoh moonton bagi team sampah

    Dah lah dapat tema lemah je enemy buka Mian pro dia


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :